1. Nákup služby
Vše začíná tím, že si z naší cenové nabídky vyberete jednu nebo více místností, které chcete realizovat. Poté obdržíte potvrzující email, ve kterém naleznete podrobné informace o Vaší objednávce a o tom, co si máte připravit na náš konzultační hovor. Jedná se například o půdorysy místností, fotografie místností a inspirační fotografie nebo piny na Pinterestu, které nám pomohou pochopit vás a vaše designové preference.
2. Konzultační hovor
Poté, co si službu zakoupíte, obdržíte v potvrzujícím emailu formulář pro volbu termínu našeho konzultačního videohovoru. Během tohoto hovoru se budeme snažit vypíchnout to podstatné, mimo jiné např.:
styl – projdeme si vaše inspirační fotografie a pokusíme se definovat, jaký je váš osobní styl
místnost – projdeme si fotografie vaší místnosti a pobavíme se o tom, co se vám líbí a co byste si naopak přáli změnit
využitelnost – projdeme si půdorys místnosti a pobavíme se o tom, jakým způsobem si přejete místnost využívat a na co bychom určitě měli zaměřit
3. Zaslání návrhu
Na základě všech informací, které jste nám zaslali a které jsme probrali během společného hovoru, vám na míru vytvoříme návrh designu pro vaši místnost tak, aby přesně odpovídal vašim osobním designovým preferencím, rozměrům místnosti a aby spolu jednotlivé kusy nábytku a dekorace ladili a vy se ve svém novém prostoru cítili maximálně spokojeni.